پایان نامه مدیریت , پروپوزال مدیریت

انجام پروپوزال مدیریت و پایان نامه مدیریت

(آموزش، مشاوره تخصصی و توانمند سازی علمی دانشجویان رشته مدیریت )
آیا در فرآیند شروع پروپوزال و پایان نامه خود نیاز به مشاوره دارید ؟ !
✔️ تضمین کیفیت
✔️ آموزش و یادگیری
✔️مشاوره تخصصی رشته مدیریت
چرا مشاوره از متخصصین ما؟
مزیت اصلی اخذ مشاوره توسط مشاوران ما این است که شما می توانید گام به گام توسط مشاوران ما آموزش ببینید و فرآیند پروپوزال و پایان نامه مدیریت خود را به یک فرآیندی مفید و موثر تبدیل کنید.توضیحات بیشتر
ویژگی های یک مقاله بیس خوب
یک مقاله بیس خوب برای نگارش پروپوزال و پایان نامه مدیریت باید دارای ۴ ویژگی مهم باشد. اولین و شاید مهمترین ویژگی مقاله بیس جدید بودن آن است. مقاله بیس باید در سال ۲۰۱۸ یا نهایت ۲۰۱۷ توضیحات بیشتر.
اجزای اصلی یک پروپوزال خوب در رشته مدیریت
پروپوزال عبارت است از یک طرح اولیه که کلیاتی راجع به موضوع پایان نامه ارائه می دهد که در آن راه رسیدن به هدف اصلی پایان نامه مشخص شده است. در واقع یک پروپوزال خوب مانند یک توضیحات بیشتر
اهمیت نرم افزار های آماری در پایان نامه مدیریت
نرم افزاری های آماری زیادی برای نگارش فصل چهار پایان نامه های مدیریت وجود دارد. بسته به نوع و روش آماری، می توان از نرم افزار های مختلفی بهره گرفت اما مهمترین نرم افزار های آماری که توضیحات بیشتر
فصول پایان نامه مدیریت
یک پایان نامه خوب در رشته مدیریت درارای ۵ فصل است. فصل اول کلیات تحقیق را شامل می شود ( این فصل بیشتر مطالب پروپوزال در آن گنجانده می شود) فصل دوم به مرور ادبیات و توضیحات بیشتر
اهمیت بیان مسئله در پروپوزال مدیریت
بیان مسئله تحقیق از مهمترین اجزای یک پروپوزال مدیریت می باشد. بیان مسئله تحقیق در واقع قلب تپنده یک پروپوزال است که مسئله اصلی و دغدغه پژوهشگر را منعکس می کند.توضیحات بیشتر

نگارش پروپوزال و پایان نامه مدیریت صنعتی

محور های پیشنهادی

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین سبز

برنامه ریزی منابع سازمان

قابلیت های تکنولوژیکی

سیستم های تولید انعطاف پذیر

قلبلیت های چابکی

نگارش پروپوزال و پایان نامه مدیریت بازرگانی

قابلیت های بازاریابی

بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی ویروسی

مدیریت ارتباط با مشتریان

هوش تجاری

استراتژی بازاریابی

استراتژی صادرات

نگارش پروپوزال و پایان نامه مدیریت دولتی

مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی سبز

ریسک های منابع انسانی

تعهد سازمانی

management-thesis

ادبیات نظری راجع به کیفیت

این واژه برای افراد مختلف، معنای متفاوتی دارد، بنابراین در اولین گام از بهبود کیفیت خدمات باید درک روشنی از مفهوم کیفیت داشته باشیم. بعلاوه تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم است بلکه مهم­تر از آن هدایت­کننده تلاش­های کارکنان در جهت رسیدن به خدمات با کیفیت­تر خواهد بود (سیدجوادین، ۱۳۸۹، ۳۵).

در نگرش سنتی، کیفیت محصولات در پرتو ویژگی­ها و صفات فیزیکی آن از قبیل استحکام و قابل اعتمادبودن ارزیابی می­شود. ولی امروزه بسیاری از شرکت­ها مفهوم کیفیت را مورد بررسی مجدد قرار داده­اند. این شرکت­ها متوجه شده­اند که مطلوب­ترین و موفق­ترین محصول در جهان اگر نیازها، خواسته­ها و انتظارات مشتریان را برآورده نکند، ایده ال محسوب نمی­شود. مشتریان به ما کمک می­کنند تا مناسب­بودن را شناسایی کنیم و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از آن­ها نظرخواهی کنیم. تعریف کیفیت در چارچوب این مفاهیم چنین است: “درجه­ای که یک محصول یا خدمت با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد” (روستا، ۱۳۸۴: ۲۴۸).

برخی تعاریف ارائه شده بصورت زیر می­باشند:

کیفیت عبارتست از آماده بودن خدمت یا کالا برای استفاده کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی، انطباق، در ­دسترس­بودن و مناسب­بودن مکان ارائه خدمت است.

کیفیت هیچ معنا و مفهومی بجز هر آنچه که مشتری واقعا می­خواهد، ندارد. به عبارت دیگر یک محصول زمانی باکیفیت است که با خواسته­ها و نیازهای مشتریان انطباق داشته باشد (کرازبی[۱]، ۱۹۸۴: ۶۰).

دمینگ[۲] «تأمین رضایت مشتری و کاستن تغییرات» را در تعریف کیفیت گنجانیده است و کرازبی کیفیت را «مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات (ویژگی­ها واستااندارد­های) از پیش تعیین شده» تعریف می­کند (لامعی، ۱۳۸۲: ۱۷).

سازمان استانداردهای بین­المللی، کیفیت را اینگونه تعریف می­کند: تمامی ویژگی­ها و خصوصیات محصول یا خدمت که توانایی برآورده کردن نیازهای مشتری را دارد.

کیفیت ادراک شده عبارت است از: قضاوت مشتری درباره برتری یا مزیت کلی یک شی، کیفیت ادراک شده شکلی از نگرش است که با رضایت مرتبط است لیکن با آن یکی نیست و از مقایسه انتظارات با ادراکات از عملکرد، نتیجه می­شود (پاراسورامان[۳]، ۱۹۹۱: ۱۵).

اگرچه در ارتباط با کیفیت تعاریف متعدد و فراوانی ارائه شده است، با این حال در یک طبقه­بندی کلی می­توان این تعاریف را به پنج طبقه تقسیم­بندی نمود که در زیر به آن­ها اشاره می­شود (سید جوادین، ۱۳۸۹، ۳۶-۳۸):

بی­نهایت بزرگ: در اینجا کیفیت به عنوان مفهومی تعالی ذاتی تعریف می­شود. بر طبق این تعریف اغلب تحلیل­های فلسفی افلاطون از زیبایی، قابل برگرداندن به موضوع کیفیت است. با این حال این تعریف قابلیت کاربردی کمی دارد چرا که شناسایی الویت عوامل تعیین­کننده کیفیت ممکن نیست. در این تعریف، تلویحاً به ارتباط بین اهمیت افراد و کیفیت اشاره شده است.

محصول محور: در اینجا کیفیت به عنوان واحدهای مطلوبیتی که در کالا یا خدمات جای داده شده توصیف می­گردد. بنابراین خدماتی که شامل واحدهای مطلوبیت بیشتری­اند، با کیفیت­تر می­باشند. این تعریف بر صفات ملموس، یا کمیت واحدهای مطلوبیت خدمات تاکید دارند. با این حال در عمل شناسایی صفات خدمات آسان نیست، چه برسد به شمارش آن­ها، به علاوه مطلوبیت یک واژه مطلق نیست بلکه نسبی است و به موقعیت بستگی دارد.

فرایند یا عرضه محور: در این نگرش کیفیت به عنوان تطابق با الزامات تعریف می­شود. در اینجا به اهمیت مدیریت و کنترل جنبه عرضه، تاکید می­شود و تمرکز، بیشتر درونی است. چنین تعریفی برای سازمان­هایی با خدمات استاندارد، که مستلزم تعامل کم با مشتری است، مفید می­باشد.

مشتری محور: شاید لویس و بومز اولین کسانی باشند که کیفیت خدمات را به عنوان اندازه­گیری اینکه تا چه حد سطح خدمات ارائه شده با انتظارات مشتریان تطابق دارد، تعریف کرده­اند. در اینجا تاکید بر بیرون است. کیفیت به عنوان ارضای نیازهای مشتریان یا مطابق با هدف تعریف می­شود. این تعریف بر توانایی سازمان جهت تعیین نیازها و خواسته­های مشتریان و برآورده کردن این نیازها تاکید دارد. تعریف مشتری محور، بطور ضمنی نگرش عرضه­ محور را در بر دارد، چرا که نیازهای مشتریان در مرحله طراحی خدمت در نظر گرفته می­شود اما در مرحله پردازش است که درجه تطابق معین می­شود. تعریف مشتری محور برای سازمان­هایی که خدمات با تماس بالا مبتنی بر دانش و مهارت، یا خدماتی کاربر مثل مراقبت­های بهداشتی، آرایش مو، آموزش، هتل­ها را ارائه می­دهند، مناسب می­باشد.

ارزش محور: در اینجا کیفیت با عنوان هزینه برای تولیدکننده و قیمت برای مصرف­کننده یا به عنوان برآوردن نیازهای مشتری بر اساس کیفیت، قیمت و در ­دسترس­بودن تعریف می­گردد. در اینجا نیز تاکید بر بیرون است. این نگرش بر مصالحه بین کیفیت، قیمت و در­دسترس­بودن دلالت دارد. خریدار کیفیت، قیمت و در­دسترس­بودن را یک الگوریتم تصمیم­گیری مورد ارزیابی قرار می­دهد. همچنین این تعریف بر اهمیت تقسیم­بندی روشن بازار و تأکید بیشتر بر فراهم­کردن خدمت اشاره دارد.

کیفیت هرچیزی بخشی از سرشت آن است و طبیعتاٌ جزئی از آن محسوب می­گردد. توصیف دقیقی از واژه کیفیت دشوار و مبهم است. از دید سیستم کیفیت ۲۰۰۰، کلیه ویژگی­هایی که برطرف­کننده نیازهای مشتریان باشد، محصول با کیفیت است. تعریف و سنجش کیفیت کالاهای که دارای ماهیت فیزیکی هستند، مشکل نیست و می­توان با تعیین استاندارد­های کمی برای آن­ها، کیفیت آن­ها را تعیین و ارزیابی نمود. اما مطرح­کردن کیفیت در بخش خدمات بس دشوار است و این دشواری ناشی از ویژگی­های خاص خدمات است ( کاتلر[۴]، ۱۹۹۴: ۱۱).

 

 

 

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

بیوگرافی نویسنده پایان نامه مدیریت

مشاهده تمامی 147 پست

ارسال دیدگاه جدید

۱ نظر ارسال شده
  1. محسن می‌گه:

    میشه در مورد رشته مدیریت دولتی بیشتر توضیح دهید .

    [Reply]



به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دوست دارید به صورت رایگان در پایان نامه نویسی مشاوره بگیرید